jamen tjena!

hejhej hallå, har typ inte orkat  sitta vid datorn nånting. igår va ja iaf med tessa vi solade å grejjer mysmys! hihi
å i förgår va ja med tessa å vi va på skolan sen åkte vi till ön handlade lite sen latade vi i min soffa sen så gjorde vi hamburgare med stripps! de blev typ asgott!
har även varit ute och gått rätt mkt nu på sista tiden istället för att bara sitta still! hur sköönt som hellst måste ja säga!
otroligt väder uteidag också :) men ja känner mig inte så pigg idag :( vet inte varför ! åååh imorgon äre bara en lektion sen så slutar ja:D sen äre en lång helg framför mig med lite öl kanske ? heheh goottt
jag och mamma kandke ska köpa en tantcykel till mig idag fan va kul;D då blire till att cykla på sista april:D heheheh!
aja ska kolla med tessa på nå pjuks på rasten också :) kanooon!
men ska dra nu kort uppdate måste ja säga men wtf har jobb att göra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback