tjenamittbena

ja men hallon & blåbär. nu sitter ja hemma och ska snart börja plugga engelska och matte, och hoppas på att ja får g på proven som jag ska skriva imorgon.
men hade tänkt att ta en dusch först och sen dra på mig mjukisar. hade tänkt att duscha min lilla gose alice också men får se om ja orkar de haha.
var å käka på ö grillen förut då typ sviiiinagott, blev nuggetsmål med smältost och min käära coola zero<3
sen blev de upp till verkstan å ja slipade typ på 15 minuter hur sköönt som hellst att tjäna hundra spänn på sån kort tid!aja men tack pappsen för den!
sen gick vi runt å kollade lite å pappa byte nå lysrör å ja satt i traktorn hahah:Daja sen blev de hemgång
drog ut och gick en sväng me alice och kollade va tessa gjorde men hon va på väg till wi så hon kunde inte möta mig förstog ju jag då :P hahahha aja
ska inte skriva mer nu så pz out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback