hello!

hej bloggen! tänkte börja blogga nu igen när jag fått skoldatorn :) heheh sitter iaf på skolan nu. det har vell gått bra nu dom första dagarna, eller ja hyffsat iaf. vissa i min klass kan ju va lite irriterande men aa. hade iaf skitkul i sthlm i helgen med lillie vi var på grönan och shoppade en massa :). så vi sov hos min älskade mormor! älskar verkligen henne. tror lillie gillar henne också:D heheh. men aa igår så var ja iaf med lillie däckade på hennes soffa haha sen åkte vi iväg och gjorde lite "ärenden " eller ja lite bus kan man vell säga:D heheh. iaf lillie blev ju skiiiitsnygg ;);).
imorgon är ja troligtvis ledig hoppas på de men inte säkert en,och på fredag blir de inspark av 1orna typ hahah. ska göra nå lekar å nå skit. så hela klassen ska ha en station åt dom, blir på sidsjön. tur att ja har natts att umgås med då:D å ja jag å natts har äte subway 2 dar i rad nu jävlarns gott de ;) men nu har ja inte tid mer hare bra alla och börja läs min blogg igen! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback