måndag

första dagen på lovet idag då! gud så skönt.i helgen var jag ute och festade på fredagen, kul att umgås med maria och tjejerna, hihi. jaaa och sedan på lördagen och söndagen låg jag bara hemma och slööade orkade inte ens klä på mig, laat men sköönt. och det har ju varit massa tok igår å igår natt å ja herregud va arg jag blev då. idioter finns ju, fan man måste vell kunna förklara sig själv? eller. tydligen inte eftersom du inte får fram ett ord ur din äckliga käft. shit baby.. ja men idag då, klev ja upp å duscha å grejjer, packade ihop lite grejjer, åkte och käka på ö-grillen nu sitter ja hemma hos maria. hon ville ju att ja skulle skriva då. vi ska bara tare chill ikv, sover ev här också sköönt de! men hejdårå:D förlåt mormorhaha!

Kommentarer
maria walde. säger:

SKÖNT SOM FAN!!!:D

2009-12-21 | 19:28:15
Bloggadress: http://mwalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback