tisdag, nattblogg

förlåt för att ja inte bloggade igår. men jag gjorde vell inte så mycket.. vad jag kan minnas?`eller .. haha jusste! solade ju med tessa då iaf. idag har jag varit på skolan och fixat historian, sedan drog jag på birsta med tessa och linda, handlade lite grejjer åt tessa då;).. ja för nu efter 12 , och det är kl SÅ ÄR HON 18 ÅR! grattis hjärtat!! gud så kul:D så jag har fixat ihop en liten fin påse med presenter i :). efter birsta drog jag hem och segade mig bara, kollade på oth osv, käkade kött och krokkisar mumma!, har varit med båsk och dom ikväl, gjorde inte så mycket. men sedan så var jag och båsk ute och åkte en stund första gången ja åkte med han å de gick ju bra de, drog hem och duscha, surra lite i telefon med mimmi, väntade och väntade på att jag skulle ringa tessa på 12 slaget, och ja jag lyckades nog. grattis igen gumman. hoppas du får en fin födelsedag! nu ska jag kolla på film eller sova. sovmorgon imorgon sen har vi öppethus, till kl 8 på kvällen så hinner nog inte blogga förns imorgonkväll, puss blogggeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback