bajskorv med bröd

ja igår när ja skulle skriva då dampade mitt internet så de gick ju inge vidare..
men iaf tänkte berätta om gårdagen,
började med att åka in till stan på um tidigt på morgonen, är ju egentligen ledig på måndagar. sen träffa ja tessa en sväng i stan sen blev de hem till sängen igen. la mig å åt de sista på min choklad från helgen typ svingott, sen somnade ja till typ kl 1 å då klev ja upp å klädde på mig å la mig i soffan istället hahaha. kollade lite på tv å grejjer till typ runt 4 när lillie ringde å ville hitta på något:D skojj! så då gjorde ja mig i ordning å käka nuggets<3 mumma! sen så lånade ja bror mins moppe hahahhaha. han har moppeförbud. å min gammla pärla:D wiho. så ja tog den till wi å mötte lillie å vi drog först till tommie å kolla på film åsen åkte wi till stan å lite grejjer, sen skulle tommie iväg så ja å lillie började vandra ner mot wi. vi träffade på eggy å sen jeppe och nicke utanför ica å snackade med dom ett tag. sen kom joooonte whiiooo och anders , sen kom även linda och tessa och sa hej men åkte ganska snabbt igen . så ja å lillie satt i wi med jonte och anders ett bra tag å snacka å skratta å ja fan hade skit kul faktiskt. sen så åkte ja å lillie hem, då blev de en dusch och sen ut och gå med tessa tog även med min lilla sötnos alice, vi gick strandvägen så att alice fick gå lös skitmysigt. sen blev de att ja kom hem runt 12 någon gång lite sent ja. men ja somnade iaf gott sen!. pratade även med lillie om en grejj på kvällen kul kul hhahahha,ska umgås med den fisen idag också! kuuuuligt. men nu ska ja fortsätta att inte göra nånting eftersom att ja är klar med allt i mediegrejjen nu asskööööönt. sen blire brännboll på gympan också. kul.. hahahah men hejrå:D långt inlägg dehära:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback