GLASSIIGT!



lägger ut en jävla glassig bild idag med tanke på vilket fint väder de har vare dom senaste dagarna:D skööönt!
å jag har inte oirkat blogga nu på 2 dagar men ja tänkte bara säga att jag har haft en bra sista april med trevligt folk och mkt god öl! sov även i min husvagn då som va lite mysigt :)
å igår så gjorde jag och pappa upp en brasa och låg på gräsmattan och drack en öl å myste till de ! sen så drog jag ut och var med mimmi:D som ja inte träffat på 1000 år :d men de va ju askul de ju;D wiihooo!
sen idag har ja typ vare asseg astrött legat i soffan hela dagen! men nuså har ja fan tage mig in i duschen och ska fixa mig och så snart :) sen blire till att ut å äventyra med lillie ikväll:D kul som attans! men nu ska ja glo på tv en stund och fixa mig inför ikv!
 
                                           pusshejj bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback