halloooooo

hej, sitter på skolan nu , fyfan va trött ja är, vi kollar på film på engelskan men ja jobbar med en berättelse de går vell sisådär rätt spännande endå bliren hahah:D bilturen med brudarna som gick snett hahah:D sen har ja rast  efter de matte. får reda på hur de gick på nationella då :) hoppas de gick vägen ur. och ja idag ska ja och tessa färga håret. blir utväxten på tessa och slingor på mig :) sen ikv så kanske jag ska va med en rolig kompis:D men fårla se hure blir med de haha. aja sista dagen i skolan för hela veckan idarå fan va sköööönt!!! sen kommr släkten från sthlm imorgon, ge mig sovplats ?
hm får se  vare blir i helgen, rätt lurre tror ja iaf skönskönt.
och igår så träffade ja lillie för första gången sen hon kom hem :) jippie! sviinkul, hon jag och tessa satt i vindhem och bara snackade och tog de lungt :) ritkigt mysigt, sen blev de en prommis för mig och tessa hemmåt skönt, sen duschen sen sääängen,
var på birsta också med tessa och mamma handlade lite till mig och mamma handlade nå grejjer sen tog vi en fika å handla lite hårfärg å grejjer najs najs!
men nu ska ja fortätta jobba kanske bloggar nått ikv
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback