fredag

otroligt skönt med äntligen fredag, äntligen helg, äntligen fredagsmyys! jag klev upp idag gjorde mig i ordning och sminkade mig lite extra fint idag med mina brun, bronz vita ögonskuggor, härligt härligt.. hade redovisning, företaget! herregud vad nervös jag var, men det gick bra. anders sa att han var imponerad. men dom skulle försöka se värsta grymma och arga ut och ställa massa frågor och trycka ner oss så att man blev mer nervis men det gick skitbra endå! jag fick en skumtomte efter också, haha så snälla som dom är. ja nu är det iaf helg fyfan vad skönt. blir nog en lugn helg utan drickande känns det som, man kan ju inte festa jämt! men vi får se vad som dyker upp,vad händer en mysig fredag som denna folket? själv tror jag att jag spenderar min med mimmi och jonte, men jag vet inte säkert ennu, slå en pling vetja:) hare bra pusspuss

Kommentarer
Frida säger:

vem tror du vinner idol.? :)

2009-11-27 | 17:32:20
Bloggadress: http://fridafranzen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback