måndag..

ja tjena.. drog in till skolan.filmade ihop våran reklamfilm! rätt skojj endå haha:D sedan så kunde vi inte göra så mycket mer, fixade med hemsidan och så. på lunchen käka ja max med mimmi å lillanton haha! drog tillbaka till skolan jobbade lite och så. sen så drog ja på stan med mimmi,kollade runt lite. hon köpte suschi och jag subway macka göttans! tog bussen upp till henne lat som vi är. satt å käka i hennes säng och kolla på simpsons, sen låg vi och jäste ett tag. drog upp på ica och hjälpte henne att panta. sedan mötte vi upp jonte, vi kollade vell lite på tv dom spelade x-box och satt lite vid datorn och så, missade första bussen! yeey! sedan så fick dom drass med mig ett tag till tills nästa buss, då följde dom med mig till busshållsplatsen å surra lite. blev hemgång. kollade på svergiges fulaste hem med pappa, satt mig här i sängen en stund, sen drog ja ut på en prommenad med milton, sjöng som en dåre som vanligt haha! sedan nu ska jag hoppa in i duschen ,sedan gör jag nog kväll till en film. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback