skööön dag dehära då

ja, drog in på skolan så att ja var där till halv 1 då historian börja, hade väldigt svårt att koncentrera mig men iaf så har ja tills på söndag på mig att göra klart denna uppgift så det är bra. vi slutade typ kvart över 3, då mötte jag och tessa upp maria. bar av till barista och fika! och det var mysigt som fan! vi surrade om allt mellan himmel och jord! tiden drog iväg så vi satt där till typ kvart över 5! haha 2 timmar typ. men det var kul som attans. sedan så drog jag och tessa till alnö och käka pizza fet som vi är, pappa bjuppa ju ;). blev bussen hem halv 7, drog på mig mjukiskläder å ner i soffan. jävligt skönt. hm ? får se om man blir ut en sväng sedan kanske. men det är sååå himla kallt fyfan. ja men vi hörs då sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback