tisdag

helt sjukt.. ja vaknade kl 6 imorse super pigg. ja som brukar vara morgontrött,men jag kände att det var lite väl tidigt att kliva upp så jag gjorde mig en macka åt den i sängen somnade om efter en liten stund. sedan vaknade jag nära mintuter innan klockan skulle ringa, eller ja snarare 20 minuter innan. men ja somnade om. sen var ja skiiiittrött när ja skulle kliva upp vid 20 i 11. jag var helt död. sjukt.. övningskörde en bit, efter de bussen in till skolan. eller ja jag drog på barista och köpte mig en chai latte.. 37spänn wtf.. aja, drog till skolan mötte mimmi och jonte så surrade med dom en stund, sen har ja jobbat som en dåre med budget och massa skrivning.. himmel vad duktig jag varit idag på skolan.. redovisning på fredag på hela företaget oootroligt skönt.. då är man klar med den skiten som dröjt mig 2 månader. efter skolan drog ja ut till ankarsvik en sväng med mimmi och jonte dom käka lite och så, sen åkte vi till badet. jag simmade jonte träna och mimmi den latmasken gick å prata med mig medan ja simma haha! efter de skjutsade dom hem mig, ja åt smarriga nuggets. sen blev det movietime, såg på harry potter. den nyaste tror ja, iallafall så sög den stenhårt:D nu ska jag hoppa in i duschen sen är det bedtime! cia, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback