torsdag

igår: var jag med mimmi i drog upp till henne och latade oss, sen åkte vi till alnö. vi fick skjuts från wi. eller ja jag körde hehe, det var en idiot som körde ut i vägen men det gick bra endå. vi släppte av mimmi hos jonte. åkte hem käkade tacos och duscha och så. mötte upp mimmi ute, vi gick upp till hennes pappa fixade med lösnaglar och lekte med hennes busiga skitsöta lillebror. efter de kom jonte wille och andré och hämtade oss där, vi var ute och åkte ett tag, blev jagade av ida och dom men dom lyckades inte hänga på oss till slut haha. sedan drog vi ner till dom en stund, efter de hem till sängen, kollade på jordan sen somnade jag. idag: är på skolan sitter och ska skriva till muntliga nationella imorgon men jag kommer inte på nånting alls att skriva så sämst.. efter skolan ska jag kanske och simma, sedan ikväll har jag ingen aning om vad det blir? vi kan höras senare.. todiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback