tröttsam dag.

ja klev upp halv 7.gjorde mig i ordning sen blev det skolan. hade historia. har fått en uppgift som jag ska jobba gärnet på!.. drog på rasten å käkade firre, riktigt god är fisken med filsås! ja sen satt vi och pluggade hela rasten. förutom mian härliga utbrott.. men jag har iaf haft otroligt kul. haha! dom bjussar ja på hela våning 4! ja sen blev det provet. gick hyffsat snabbt. tog bussen hem med tessa, surrade med mimmi en sväng. sen somnade ja i soffan som vanligt haha. ska sova på nätterna istället har jag kommit fram till... ja sen blev det käk efter det oth så bra, älskar serien. nu sitter jag här och funderar på vad det blir ikväll. hoppas på något skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback