datorn trasig igen!!!!

ja tjena! fan förlåt för dålig uppdate! men min skoldator är ju traasig :/ å ja orkar inte sitta vid den här segdatorn speciellt mycket.. men ja iallafall, trevlig helg. var ensam på lördagen. skönt. fredag blev det tjejmys å lite dricka! jaaa idarå blev de skooolan. men kunde inte göra så mycket utan datorn. blev iaf att skriva lite å så på engelskan. sedan blev de hemgång direkt till soffan ååh! skönt. ja sen kom mamma och pappa hem med en kycklingsallad å lite ramlösa åt mig supergott! efter de fortsatte jag lata mig en stund, sen blev det en promenad med en av hundarna, hade även musik så det var skitskönt att få röra på sig lite. nu sitter jag här vid datorn och ska snart hoppa in i duschen sen blire direkt ner i bingen så att ja somnar i tid! snart lov också så himla SKÖÖÖNT! kanske hittar någon rolig bild att ladda upp också :) bloggar mer när ja fått tillbaka min käraste ägodel! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback