historia

nu sitter jag på skolan. blev ingen gympa idag.. ska jobba på å skriva lite och så på historian, tur man har spotify å lite musik. ja idag ska jag vara med tessa också dessutom! kulkul. mina utslag har inte försvunnit en heller :( tråkigt. det gör ont och är jobbigt. funderar även på att ta nån rolig kväll me tjejerna framöver, satt å snacka med rebecca om det igår på bussen. vore skitkul å hitta på nått. övningskörde igår föresten. det gick skitbra! nu törs ja svänga in på vägar å grejja på. tror mamma känner sig nöjd med mig också. blev inte som sist med massa bråk å det slutade med att ja gick, vi åkte hem sams och nöjda! nej nu ska jag fortsätta läsa i boken och jobba vidare ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback