jahaja

toodiloo bloggis, igår kväll blev det rätt lungt, birsta en sväng som sagt. de va gött me en hamburgare. kom på att det säkert är 2 månader sen ja käka skräpmat. de är toppen det. man uppskatar saker mer då :).. ja sen när vi kom hem fick vi besök av åsa och erik,så efter det blev det en prommis med hundarna bort till skolan och hem.. skönt att gå. sen på kvällen kollade jag på baksmällan. den var sådär trodde den skulle vara bättre men men! idag har ja inte gjort så mkt alls. har faktikt inte ens klätt på mig en haha:D ska gö de nu snart. men wtf ja har lov å kl är 4;) lever livet. the proposal kollade jag iaf på förut å den är absolut värd att se, jag tycker att den var skitbra:).. blir bara slappt hela dageen. ska snart göra lite käk å klä på mig sen så blir det nog flmmys i sängen hela kvällen så himla skönt å ta det lungt. see yaah pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback