jisses

ja vilken dag, klev upp runt 1 tiden. satt å sega i soffan me alla bakismänniskor hemma haha! ingen var direkt pigg.. sen blev det en dusch efter de lite lunch. innan alla var klara och hade duschat och så blev klockan närmare 3, då drog familjen plus sthlmarna (haha) in till stan. köpte mig en stickad tröjja fick även en handcreme av mormor.tack min älskade mormor <3. ja sen hade pappa bokat bord på victoria´s. det var hyffsat god mat, lite segt kött tråkigt nog. men det var väldigt trevligt för övrigt. eftr stan och käk så hoppade jag av i wi. drog till linda med tessa och jocke. vi satt å kolla på tv å surra, hade det trevligt. sen drog vi ner till claes med nåra å har kollat på tv typ.. ja men herregud. Sen var det 2 väldigt omogna människor som skulle va på å ringa å smsa till mig. att ni orkar. jag bryr mig inte ett dugg om er! men ja synd för ena tjejen att det nog var hon som ångrade sedan att hon hade ringt. så onödigt å ringa å skälla på folk och kalla dom fitthora, eller vad tycker ni? jag tycker det var extremt töntigt iallafall. nu är jag hemma och smög i mig lite kladdkaka hihi. mormor don´t tell anyone. ska gå och tvätta av mig smink och grejer nu, sen blire att mysa ner sig i sängen. kanske till en film? eller så somnar ja på direkten. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback