slööö

ja har inte kunnat sova inatt.. ja undra vad det kan bero på? haha.. ja men så ja kelv upp en sväng å så vid 12. sen så gick jag och la mig igen, sov som en stock! sov typ till kl 5-6.. sen har ja kollat på film (blind date) och på tv. gjorde mat runt 8 tiden. blev en stekt hamburgare kroketter å bea sviingott med tanke på att ja inte hade ätit något alls! åt det även på sängen hihi. lyxa till det lite idag. ja och sedan har ja bara legat här i sängen och knaprat på lite godis å druckit vatten kollat på tv och så. nu väntar ja på att jordan ska börja. då ska ja glo på de sen ska jag nog dra på en johan falk film! vilka läser min blogg? =D har blivit fler nu än förut skitkul faktiskt. men men godnatt älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback