sorry för dålig uppdate dom senaste dagarna, har bara blivit en gång på kvällen typ

jahaa, idag drog ja till skoooolan, fick skjuts av mammsen till wi. sen så hade vi om företagsgrejjset. de kommer bli sjukt jobbigt kan ja säga redan nu.ja sen efter skolan var ja i wi en stund å vänta på bussen sen drog ja hem å typ ja gjorde inte så mycket. haha inte vad jag minns iallafall. Sen efter de käka ja middag. följde med mamma och pappa till bauhaus och köpte en ny ytterdörr sen har ja suttit vid datorn typ. vid kl 10 färgade mammahåret på mig. och ja är ju så känslig så ja fick ligga på köksbordet med huvudet utaanför, såatt de inte skulle komma i hårbotten haha. ja sen fick ja ligga så 20 min extra när hon va klar när färgen värkade hehehe jobbigt som fan,men mamma sällskapade mig iallafall :) tack för de. ja sen duschade jag och så. hade i shampoo balsam plus 2 inpackingar så nu jävlar!.hehe nu ska ja vell ja fortsätta ligga i sängen med datorn tills ja blir trött. nattinatti pussss

Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

Har du sett den nya superambulansen? Inte, läs inlägget på min blogg och kommentera gärna vad du tycker om den :D



Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2009-10-07 | 01:51:07
Bloggadress: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback