bränd

efter skolan drog jag och solade med tessa, har inte solat på bra jävla länge asså. aa såvi körde på med 30 min och nu kan jag inte ha på mig bh för ja har bränt mina tuttar :( fyfan så har smörjt med alovera nu och går runt i en stor t-shirt. ja men iallafall efter vi solat drog jag hem somnade en stund haha som vanligt. sen har ja kollat på greys och väntat på käk, alldeles nyss så fick jag lax som mamma stoppat in i ugnen med sån där bonjourost svingott! och ja eftersom vi börjat banta så blev de bara lax och grönsaker å nån sås tråkigt med de dög. ja det blir en lugn kväll iaf vet jag. funderar på en hemma kväll,eller kanske dra mig utöver en sväng sen så att man får röra på fläsket också! haha. ne nu ska jag fortsätta lala runt här med datorn och lyssna på musik. kanske kommer någon rolig bild senare. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback