förkyld

förkyld och äcklig blää:( hatar. så vare ingen skola idarå skönt de med tanke på hur ja mått. sen när ja väl hade klivit upp och klätt på mig och så typ vid 3 hahah eller nått då kom tessa vi gjorde inte så mkt. sen nån timme senare käka vi å hon åt här roligt roligt. efter de drog vi ut och vid 8 drog vi upp till wi var där till 21.30 drog hem duscha och så å nu sitter ja här i sängen och klockan är 23.09 och ja väntar på att jordan ska börja om typ 30 min hihi. ska lägga mig å somna till det.
imorgon blire sovmorgon då.ett tag iaf, ska dra in till stan lite tidigare och umgås med en busig liten kompis haha. sen blire historia guuuuud va kul hm... inte men endå de går vell ann.

och ja jusste fan ja drömmde en äcklig drömm inatt om björnar ja va jätterädd :( ja försökte rymma från björnen och hoppade i vattnet i stenvik å försökte skrämma den med att plaska med vatten så de kom på den men.. ja hade ju glömmt att björnar bara äter levande kött och kan simma fyfan de va inte kul! sen vakna ja å va livrädd haha, jaru björnar de är inget å leka med inte..
nu ska ja mysa ner mig i sängen så hörs vi imorgon inga hemska drömmar tack! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback