ingen rubrik

ja drog på skolan imorse då, ida å ja började fixa lite med filmen sen kom natts också, ja filmen börjar ju ta sig nu. snart klar :) skönt! sen så kollade vi på massa roliga klipp på datorn som andra gjort hahah. typ jag ida ella ines och dessan. så jävla kul. ja nu äre rast va nyss å käka skinksås utan makaroner haha, men aa de funkar, blev lite sallad å keso till istället. ska nog bara tare lungt idag, eller ja jag får se. lyssnar på en asskön låt nu iaf, ska nog lägga in den så att ni får höra! ja jusste fick reda på att jag var bjuden på lokal fest till ella som fyllt 18,skitkul. får se om man blir nykter eller om man ska ta sig nån öl kanske fast det är emot mina bantningsregler.. så tråkigt att va nykter när alla andra dricker men aa som sagt vi får se. nu ska ja lägga in låten så höres vi senare. pusssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback