kliiiiiar

jaha hejhej! drog på skolan idagdå började halv 9, så vi hade grupp presentation och diskussion kan man säga. så jag ida natts och en till tjej plus läraren satt och pratade om olika ämnen i 30 minuter. sen skrev jag klart mitt fakta om digerdöden. sen så fick vi sluta, men då lämnade jag in min dator med typ 36 virus haha! ska hämta den imorgon iaf skönt att det gick snabbt att blåsa ur skiten. ja som sagt så slutade ju jag . så jag drog till alnö och käkade lunch med brorsan, blev en kycklingsallad gott gott! sen efter det tog jag bussen hem och var hemma en liten stund sen drog jag upp till wi igen till vårdcentralen, och till den där jävla doktorn mattias säger jag bara sug! det var pinsamt också för ja fick ta av mig byxorna haha. jaja sen blev det hemgång igen, la mig på soffan och glodde lite på tv sen somnade jag. kle upp och gjorde kycklingtacos till mig och bror till middag det blev supergott! sen har jag mest bara tagit det lungt hela kvällen. ska snart gå och duscha sen blire att mysa ner sig i sängen med lite tv! puss på det. har även sovmorgon imorgon toppenskööönt! ja men hejdårå! glömde även säga att jag tål inte färgen som ja färgat håret med så de kliar å svider ovh ja uscha! utslag försvinn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback