ooonnt

ja det blev en sovmorgon idag :) jätteskönt! sitter iaf på skolan nu och jobbar med en uppsatts om digerdöden om jag ska göra på historian. har snart skrivit en sida och jag jar 2,5 lektion kvar att skriva minst 2 , så det ser ljust ut. måste bara säga fyfan för digerdöden shit.
jag har ont över hela min bröstkorg, jag är bränd riktigt bränd det gör ont bara jag rör mig eller råka peta där. har fått stoppa ett papper där bhn går ihop eller vad man ska säga vid tuttarna för annars kan jag inte ha på mig den det gör så jävla förbannat ont men det går nog över snart. har smörjt med aloevera hela natten såfort jag vaknat.
 sen efter skolan ska jag åka hem och det blir gulasch soppa till middag så himla gott! verkligen det är fan riktigt gott de, men jag måste ju peta bort potatisen men de gör inte så mycket. sen blir det nog en lugn hemmakväll idag också. så att ja kan slita av mig bhn såfort ja kommer hem å slippa ta på mig den nå mer. vill ju inte dirket gå ut utan haha.
nej men nu ska jag fortsätta jobba vidare. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback