förtsättning fredag

ja blev så att ja gjorde mig i ordning,
duschade och så drog till maria
men de va ett jävla strul.
taxin kom inte.
dröjde 30 min och jag stog i regnet, skitdintur som vanligt.
sen kom ja till vi hade missa bussen
stog på ica som en ledsen less blöt katt.
ja men då dyker oscar upp som var så snäll och skjutsade mig till maria!
vi har inte gjort så mycket. äte lite chirre. spela kort och nött poker
men de är rätt kul endå. börjar bli smått trött nu också
snart skolan igen NEEEJ!
åååh.
imorgon då, ska man dricka? va nykter? who knows.
får la se va de blir. tror ja ska fråga om hon har nått åt mig som ja kan käka
har bara ätit en gång idag hua
ja och inga jobb finns det i stan för sopor som mig:D wihooo!
aja bajsapå er nu orkar ja inte skirva.
nått speciellt ni vill att jag ska skriva om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback