jaja

ja de va ju ett jävla tjat om min uppdatering så ja får vell börja blogga igen i guess.. höhö

funderar på att dricka imorgon fan sugen,
lite less på allt bilkörande nu haha men de är inte så konstigt.
ja å på lovet nu har jag mest bara chillat,
var ut på krogen med brudarna i tisdags riktigt kul.
jusst nu ligger ja hemma i sängen klockan är snart 3
och ja väntar bara på att maria ska ringa någon gång!
jisses, fan de är nått stort pågång så kuuuul! :)
ja men ikv har ja iaf vare först med tessa å jocke å hälen å typ pulle
sen så blev dom trötta så jag slängde mig över i emmas bil med henne linda och frida!
vi lalla på bara och de va drama på donken i stan, polisen fick komma och ta ut nån skrikande uteliggare!
ja han va sjukt störig, men så kan de ju vara. tror han hade kissa på sig dessutom.
men nu ska jag gå och tvätta av mig sminket krypa ner i sängen
och kolla på bellatyra show som ja missa förut!
godnatt käära vänner. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback