lördag

todiloo!
lördag gud såå skönt!
ja men iallafall, denna vecka har jag vell mest spenderat med maria och petter och oscar typ haha.
vad har mvi gjort? allt och ingenting.. filmnördar som dom är så har det blivit mycket film då.
hm jaa, sen har ja varit på skolan och sånt!
köpte ett solpuder här i veckan också skiiitbra, utan skimmer,
tror det var från isadora eller nått, var extra pris på cubus 159 kr.
igår fredag, var jag med maria och hennes familj i birsta. maria köpte även en ny mobil!
askalas.
ja sen igår kväll så blev det ju lite strul och sådär. eller ja.. en hel del, men det löste sig!
var med mina fjompar också hehe, som vanligt!
blir nog utöver det vanliga i år på sista april också, skitkul isåfall!
verkar som att det blir långt ifrån sundsvall, mer än så säger jag inte innan något är säkert.
idag ska jag skjutsa mor och far på middag hos nåra gammla vänner.
sen vet jag inte riktigt hur det blir, antigen är jag med maria eller petter. who knows.
men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på skor om det är någon som vill köpa dom av mig!!



skor nr 1 , ett par skor från skopunkten, som dock är för stor för mig. det är storlek
38. prislapp och allt sitter kvar. 170 kr för dessa. dom kostade 199 kr. och är endast testade-



skor nr 2  ett par stövlar från wedins. tror jag det var, storlek 39, men jag tycker dom är som en 38, har aldrig använt dom ute. och de är väldigt tajta i benen! 200 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback