måndag

ja en ganska lugn dag.
åkte till skolan, skulle skriva ett slags "manus! och skicka in
så vi gjorde det. kanon! har idé för våran musik video och allt klart.
fattas bara en ford? nån som har en gammal rostig fååååård??!
ja sen hade ja lite samtal med pär och sådär, skolgången ser vell helt okej ut.
tog bussen från stan, och satt och surrade med johanna trevligt det.
sen fick ja vänta i evigheter på bussen till södra men till slut så.
kom knappt hem så for jag och mötte upp maria var hos henne en stund
sen kom mammi och hämta mig, vi var och handlade. sen gjorde hon mat
hennes egna fiskgratäng och potatis, den är jättegod. men idag var fisken lite konstig.
jaja, sen åkte jag med maria på birsta och kollade på skor och lite annat smått och gott!
drog mig mot petter efter jag släppt av henne och kollade på en wallander film.
efter det så åkte jag hem igen har bara varit en lugn skön kväll.
nu har jag precis duschat och ska krypa ner i sängen och försöka sova.
tyvärr så har ja inte orkat lägga in några bilder från kameran.
typ på mitt fina hår haha! jaja men natten då!'




inte för att jag vet vad vi gör men maria går iallafall lös med min kamera lite då och då. haha

Kommentarer
maria säger:

hahahaha älsklingsbild ;)

2010-04-27 | 15:30:51
Bloggadress: http://mwalde.blogg.se/
sarha säger:

ooh yees ;)

2010-04-28 | 00:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback