onsdag

todiloo
ja ska börja knäppa mer bilder till bloggen och fixa en design
maria kunde nog fixa en till mig!
så blir nog bloggen förhoppningsvis lite roligare iallafall!
idag åkte jag till skolan och hade psykologi.
skiitjobbigt. men det är ändå kul!
drog hem slumrade till i soffan tills det var middag
åt kött potatis och mammas sås, gottt!!!
sen har ja färgat mammas hår mörkbrunt.
såg inte resultatet för jag drog till maria.
fick låna pappas bil så nu sitter jag här och vi ska vell plugga
var det tänkt! vi har ju en del att göra båda 2 så det blir prima!
la ut en video förut också från när vi åkte till ica maxi haha!
ska vell sätta igång med pluggandet nu då



öppnar paket på 18 års middagen med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback