söndag

fortsättning på gårdagen.
ja vi drog ju in till stan då och umgicks med oscar och petter!
var hemma hos oscar och glodde på tv, drog och käkade en sväng osv.
jag skjutsade mor och far och deras kompisar fram och tillbaka som en dåre.
dom skulle till krogen och dit och dit ja jag vet inte vart.
så vi chillade hela kvällen, ja och maria anföll petter och kittlade han,
maria var bara med typ 2 gånger av mina 10 hahah! så nu lär ju han ha träningsverk i magen!
aa men kom hem skitsent, ja som skulle lägga mig i tid.
men ja var hemma runt 4, sen låg jag och maria och pratade en stund innan vi somna,
sen så ringde inte min klocka när den skulle. kl 10 imorse. den måste fått något damp.
så jag vaknade av att hellman ringde, var seeeen till min "jobbintervju" klovckan var 11:17
jag skulle va där 11. men de var inga problem! fick iallafall jobbet! tack och lov för det.
så börjar i mitten på maj som det ser ut nu! asbra!
ja efter den så drog jag hem igen och maria hade vaknat till liv, vi klädde på oss satt oss på altanen
och chilla askönt! sen packade vi ihop drog till wi och köpte glass, vi prövade den nya magnum gold
den var faktiskt guldig, ascoolt, ja men den var god också men lite för söt kanske.
nog efter det fick vi åka hem igen för maria hade glömt jackan sin.
 men efter de åkte vi hem till henne och var där en stund och tog det lungt.
efter ett tag drog vi på max så att ja fick käka, tog ett nuggetsmål, inte dumt.
efter det släppte jag av maria hemma, var på ica och handlade och köpte pizza till familjen,
har även vädrat mitt täcke och så idag, tvättat massa kläder som fått hänga i solen.
tvingade upp mamma på en prommenad, fredde hängde även med, svettigt och skönt hehe
solen stekte på som tusan.
sen hoppade jag in i duschen, najs!
fixade mig hängde tvätt, slängde i ny i maskinen, åkte till maria hämtade hennes korvtång
så nu har jag precis vågat håret och sitter här och ska sova. tyvärr har ja inte knäppt några bilder i helgen
men kanske hittar nån gammal goding, ska se.! men sov gott nu :) pusss



bara för att vi är så snigga! hehe, våra förberedelser innan nyår!
aniktsmask och miljonbingo haha! du för söt gumman min!

Kommentarer
maria säger:

MEN DU ÄR INTE SÖT ELLER!!!!!!!!!! hur har man mage? (K)

2010-04-26 | 18:25:25
Bloggadress: http://mwalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback