söndag uppdate

ja nuså!
har jag hunnit med allt.
igår: var jag ju som sagt med henke petter och raffe.
vi lanade lite då, haha dom spelade nått spel och ja läste typ bloggar och sånt.
vi drog på bilträffen en sväng i petters pappas bil, asfin bil från 2010!
såg vell lite folk vi kände och sådär. men vi drog. meningslöst att va där i den där kylan.
ja så vi skjutsade nån kille åkte lite på södra och norra ön.
sen åkte vi hem till petter igen, såg en ASGRYM film! förutom att slutet var lite tråkigt då.
hade velat att det slutade på ett annat sätt. men efter filmen iallafall så började dom spela
lite igen och ja kollade på för ja orkade inte slå igång min dator igen som jag packat ner.
vi kollade ju på roliga klipp också, höll på att dö av skratt skiiiiiitkul! haha
så jag åkte vell hem och dom badade tunna.

söndag:
idag har det inte hänt särskilt mycket.
klev upp tog det lungt fixade mig och sådär.
käkade middag. mammas jätte jätte goda lasagne
som hon gör typ 1 gång mer år så man lessnar aldrig!
otroligt gott var det iallafall.
sedan tog jag bilen. fick åka förbi verkstan och kasta massa grejjer som jag hade på falket i konteinern.
sedan åkte jag till maria, surrade på lite, hon solade så jag åkte på ica maxi och handlade lite saker.
vi möttes upp igen spelade nåra pari kort, roligt faktiskt.
vi drog ut en sväng och skulle kolla läget men inte mycket händer på denna ö.
nu  när jag kommit hem har jag proppat i mig smörgåsrån för det är så hiiimla gott.
tog mig en promenad med milton och musik i öronen, runt 11 tiden. hur skönt som hellst.

har haft lite SPA kväll kan man vell säga.
först klippte jag luggen på mig själv. snelugg alltså. den blev bra som vanligt!
har duschat med body skrubb från body shop som luktar jordgubb med massa
stjärn grejjer i och sånt härligt!
drog in den över hela kroppen till och med aniktet, tog hårinpackning och grejer.
är extremt len över hela kroppen nu och luktar sommar och jordgubbar.
inte nog med det så smörjde jag även in mig i body butter grejen som hör till!
ooooh! härligt.
har även silikon droppar i håret och nybäddad säng wihooo!
kan det bli ett bättre avslut på veckan ?
tror inte det faktiskt.

nu blir det BILDBOMB



min promenad "outfit" haha



milton mitt lilla hjärta.


skrubben och min lilla "boll" eller vad man ska säga som jag gnuggade in med:D massor med skumm blev det haha!



min nybäddade binge, den ser inte lika mysig och skön ut dock som den är.


wohoo! innan duschen bilden!


grabbarna grus


påväg mot bilträffen



alice får avsluta det här inlägget! min lilla sötnos!
jaja men todilooo nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback