söndag

AAAASTRÖTT.
vi var ju ute och sådär igår då.
drog hem vid 1 tiden för att vi skulle lägga oss i tid och sådär
ja men då började ju min telefon gå het kan man ju säga!
om skjuts hit och dit och massor.
vet inte vad dom hade fått för sig, ja men så vi kunde ju inte sova
lika bra att dygna typ.
så vi drog och kollade på film med oscar och nilklas.
nu är jag dötrött och lär ju somna kl 9 ikväll men det är ju kanoon det!
ja men vi vaknade runt 2 som hade ställt klokan på 12.
fikade klädde på på oss och sådär
drog på affären. maria hängde med
sen skjutsade jag hem henne. käkade ingen middag eller lunch eller nått idag.
får se sen om man blir hungrig!
skola imorgon fyyy!
men det är ju toppenväder som gör en på lite bättre humör iallafall!
sen tänkte jag fråga..
är det någon som vill göra en header till mig??



maria gillar den här bilden så jag tog den tänkte jag haha!
där ser man min tatto och ett par ganska nya skor!

Kommentarer
Linn Källström säger:

fin tatuering och snygga skor :)

2010-04-15 | 00:08:23
Bloggadress: http://deeppurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback