tisdag

todillooo, sent inlägg jag vet. måste bli bättre på det här med att blogga.
ser att jag får fler besökare också skitskojj.
dagen har vell varit ganska lugn, var och handlade åt pappa.
så gjorde han ris och sina goda sås som man har lövbiff i i små strimlade bitar typ mumma!
drog till maria efter de för att jag var så uttråkad, vi var på birsta en sväng hon skulle lämna tillbaka ett linne.
efter det drog vi till stan och sola, idag testade vi ståsolarium  dom va faktiskt skitbra!
60 kr för 10 min men det var skitbra effekt om man säger så.
sen skjutsade jag hem maria drog hem och käka lite glass
skulle duscha så ja gjorde de en snabb jävla dusch
trodde det var hollywood fruar idag så jag stressade ju ihjäl mig skulle se det hps petter.
sen när ja kommer dit så upptäcker vi att det är dp istället. fan också!
ja men sen har ja umgåtts med han och oscar, maria kom nu på slutet av kvällen, inte tokigt!
och nu är det bestämmt och fixat med bil, vi åker iväg till uppsala på sista april!
det känns ju som att det kommer bli så grymt kul wiho
och bara för att jag var klar med inlägget så dampade allt med texten och fan också
jaja men godnattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback