tisdag kväll

ja jag tänkte ju som jag lovat berätta mer om gårdagen.
käkade och så hemma, sen tog jag bussen hem till maria
vi chillade lite släkt och vänner var hos dom för liam och hennes mamma hade ju kommit hem
maria käkade och sådära.
vi försökta hitta på något att göra men det är väldigt dött nu för tiden
orkar inte bara åka runt eller sitta i en bil och göra ingenting.
iallafall så var marias mamma så snäll så hon erbjöd oss att låna hennes bil.
vi drog på ica maxi tog en glass i solen.
åkte hem till maria.
senare på kvällen drog vi till bredsand en sväng, skojjsigt.
ja och polisen stog efter vägen men de va ju lungt!
vi åkte hem till maria, drog på ica maxi igen haha
var där ca halv 10 snacka om timing.
köpte oss lite gotta åkte runt en sväng sen drog vi hem till maria
la oss i sängen och drack lite cola och sådär. sedan sov vi.

idag:
klev upp vid 10 i 7. började göra mig klar. maria var redan uppe.
pappa kom med grejer till mig datorn osv.
hade min första psykologi lektion idag skitkul!
när ja slutat åkte jag med maria hem till henne hämtade mina grejjer umgicks en stund och sådär.
sen kom mamma och bror och plockade upp mig, vi drog på donken.. så lata som vi är haha.
åkte sedan hem tog det lungt. kollade på tv. veck lite lakarn.
drog ut med victor och davve till wi. stötte även på tessa.
maria svarade inte men hon hade vell somnat och vaknar vell typ nu när ja ska sova tokfian.
ja sen har ja bara varit hemma ikväll, kollat på tv med lite tända ljus duschat osv. mysigt!
nu får det vara nog! godnatt.



Kommentarer
Cattis säger:

sv; åååh tack söta du!! :D

2010-04-14 | 14:53:46
Bloggadress: http://cattisenwiklund.blogg.se/
sarha säger:

det är ingen fara:D

2010-04-14 | 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback