tisdag uppdate

ja skrev ju som sagt inte så mycket förut.
var upptagen med lektion!
men iallafall
drog och käkade subway på lunchen med natts och carro!
inte helt dumt! skitlänge sen ja åt de så de var supergott!
hade lektion jag och línnea garvade ihjäl oss åt alla ;pppPPPPppp
grupper för att dom är så dålig och ful! hatar dom.
sen kom petter wiho! kan som skulle åka buss med mig i morse och försov sig den rackarn!
men då kom han till skolan istället och väntade på att ja skulle sluta så åkte vi bussen tillsammans sen:)
ja och så missade jag bussen, så jag surrade lite med eggy och sådär! saknar allt gammalt vibackefolk,
vart tog ni vägen?
jaja. sen drog ja hem då.. somnade till på soffan eftersom att ja inte sov så mycket inatt typ.
hade ont i min tå :(
men men, satt i wi i bilen och väntade 45 min på att dom skulle bli klar med freddes utv samtal.
 sen drog vi på donken och käka, fy på mig, får göra nåra sittups snart!
efter allt det, svängde jag förbi käraste faster och fick lön! för barnvakten! tack tack tack!!!<3
ja och efter de drog ja till petter vi kollade på en asknasig film men han va lite kul den där DEFENDOR!
anyway nu ska jag sussa godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback