shopping!

hallådär!
fick bli lite shopping såhär på kvällen!
åkte på birsta en snabbis!
ville verkligen ha ett par skor och ett par
nya leggins! så det fick det bli.
man vill ju ha nytt och snyggt när man ska gå ut!
ikväll blir det hemma mys med någon xider! gott
brukar vanligtvis dricka öl men tänkte
att jag kunde variera mig lite.
och jág gillar inte när det blir för sött så
det fick bli med annanas smak!
dom är skitgod bara så ni vet!

nu skriver jag inte något mer.
dock kommer en bild här på
dom nya skorna. enjoy!
skriv gärna vad ni tycker



här har ni dom! endast 199 kr, därför jag köpte
dom för egentligen hade jag inte råd med några nya
skor!

Kommentarer
Frida säger:

AS SNYGGA! Vart köpte du dom? Ska in imorgon och handla julklappar, kan jag köpa dom till mig själv ;)

2010-12-01 | 20:27:49
Bloggadress: http://fgyllenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback