söndag

ja igår kväll
blev det ju som sagt chill.
godis och cola mumma!
men sen runt 22-23 tiden
lessnade vi som fan på att vara inne
plus att emil och sofia hade ringt mig och lurade mig
och bara vart är du alla väntar på dig jag bah vaa?!?!
haha men dom skojjade bara.
ja men så vi drog iaf ut på alnö.
sen hoppade vi in hos dom.
drog in till stan och var lite här och där och kolla.
sen fik vi frysa en sväng och gå till max.
haha tog av mig skorna och satt med fötterna i jackan!
vi stötte ju även på lite kännt folk i stan och så!
nä sen drog jag och maria hem! och spela lite sen sov vi!
asskönt.
är kvar här nu och vi nördar bara varsinn dator!
ska vell hem om ett tag sen ska jag bara chilla
hela hela dagen! svinskönt. aja
hare gött då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback