tisdag

måndag: igår drog jag och simma
och då var min lillkusin robin där.
med klassen, så jag hjälpte han att simma
sen simmade jag lite själv sen fick han åka
med mig hem.
kollade en stund på harry potter och halvblodsprinsen
sen började jag fixa mig och drog in mot stan
blev till att käka på allstar.
hade trevligt. dock var mitt kött lite kallt.
drack en svingod hallonmilkshake!¨
drog sedan hem och bara tog det lungt.


idag: nu sitter jag på skolan har gjort det ett tag.
sen blir det till att åka och simma sen hem.
kanske skulle träffa madde en sväng sen!
sen vet jag inget mer.
har massa planer för hela veckan blir rätt fullspäckat,

typ tvätta massor, packa. hämta ut p-piller
fixa bilen ja en hel del!
sen på lördag bär det av mot stockholm först
sen thailand! fyfan va sköööönt! länkar nuuu!

jusste jag blev nyss facerapead av killarna i klassen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback