söndag uppdate

ja de jag skrev förut var vell från gårdagen osv.
men iaf idag när jag kom hem så tröck ja i mig lite kladdkaka och annat gott
pluggade körkort. ja jisses..
sen blev det middag.
har pluggat lite till. varit ute och övningskört. gick åt pipan.
inge bra alls idag med växling osv. fyfaan för mig,
ja sen har ja duschat och surrat lite i telefon.
blir vell att vara uppe till 3 inatt ungefär och plugga så att man blir klar.
imorgon ska jag in på körskolan ha 2 lektioner
sen ska jag utföra lite ärenden gå till pantbanken osv.
får vell sova lite då också. även plugga vidare.
sen blire 2 lektioner till. efter dom ska jag simma med maria.
sen ska jag vell plugga ännu mer och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback