onsdag

ojojoj, jag vaknade kl halv 9 imorse för att båsk höll på att smsa till mig, hehe, men slumrade till lite till kl 9. sen var det bara upp klä på sig massor med kläder. göra varm oboy packa väskan och dra på sig yterkläderna, sen drog vi oss med skotern upp till kewin, så att jag fick låna en hjälm och brillor, perfekt! ja sen mötte vi upp dom andra på övre, det var nicke, båsk, davve, jocke och alexander plus mig bror och kewin så vi blev ju nåra stycken. vi åkte först till sandgropen och bestämmde väg och grejer sedan så for vi till flygfältet tog en liten paus och nåra av grabbarna skulle leka lite med skotrarna, sen bar det upp till jaktstugan där vi grillade och surra på, knäppte även lite kort som ja kan lägga ut, jaa sen åkte vi till bänkåsviken och dit körde jag, dan va kuuul det var! att ja inte har kört på flera år vilket pucko jag är haha, ja men det blev kallt eftersom att vi inte kunde ha på oss glasögon för dom hade frysit igen helt. väl nere vid vattnet i bänkås stannade vi och surra lite och så sen bar det hemmåt. blev vell en skotertur på 2,5 timmar i 17- 18- fyfan, men man härdar. när vi kom hem fixade mamma lite fika och så sen la jag mig i sängen och somnade som en stock under mitt varma täcke. jaa det var mys. eftr de gjorde jag i ordning en burk med gulasch som ja smoka i mig, nu har ja kollat på oth och har tvättat alla kläder som stiiinker skoter hehe.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback