söndag

okej jag ska verkligen försöka nu igen att börja blogga som förut.. det är fan skojj att blogga! hur som hellst så väntar jag på att maria ska vakna, klockan är kvart över 3 men hon sover som en stock den lila tokfian:D men det blev rätt sent igår. vi la oss inte förns vid 4 tiden ojoj! igår var jag iaf på birsta återlämnade lite grejjer och köpte nå fräscha trosor hehe. var och handlade käk och massa gotta. drog hem satt på naglar och inväntade maria vi kollade på robinsson och sen tog i en prommis! efter de blev de pretty women, underbar film! sedan spelade vi ja vad det nu heter för fullt enda till kl 4, och såklart vann ju jag då;) haha. blev även lite drama här igår ojoj. men det blir nog bra även de! måste bara säga till er som inte gjort det. prööva sourcream bearnaise chipsen dom är underbara! men nu får det vara nog. kanske slänger in en bild eller 2. men då höres vi . ska verkligen försöka blogga ordentligtnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback