tisdag

blev en sväng till birsta idag, jag och maria shoppade födelsedagspresenter åt varandra, blev lite käk. och ja vi gick runt en massa! sedan drog vi till alnö och simmade, skönt som attans, ska simma imorgon också hade vi tänkt!, blir även sugen på att fika med johanna och madde. men ja vi får allt se. sen åkte jag iaf hem och käka och så jaa. skulle ut och gå med hundj*veln men jag hann bara komma upp till vägen så börjar han toooook springa mot en annan hund och jag kunde inte hålla emot så jag bara flög med, ramlade i diket på andra sidan och fick hala in milton, helt sjukt var det? vet inte vad som hände med han.. men jag kan säga att mitt humör blev inte på topp.. kan bara tänka mig hur mycket maria kommer garva när hon läser detta, HAHA! aja godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback