torsdag

hm ja vad har man gjort idag?
pappa väckte mig så då klev ja upp drog en snap make up
klädde på mig fixa lite med håret
sen åkte vi iväg till bolaget för att handla inför min 18 års fest för släkten
jaa sen hade pappa glömt lappen mamma hade skrivit om vad vi skulle handla mer
så vi åkte hem och lastade av det vi handlat,
jag sprang in och hämtade lappen
sen åkte vi till ica, handlade och så
skulle upp och simma med maria
men ingen buss kom?!?!?!?!? JÄVLA DINTUR!!!!!!!
ja men de är vel som vanligt då.
ja så hon den stackarn fick simma själv. men det tar jag igen imorgon! hehe
så jag började med käk
och farmor kom och hälsade på så trevligt så
jag lagade kött krockisar och peppar sås mumma!
aa sen har ja typ spelat poker haha som vanligt nu för tiden
sen tog jag en prommis skönt sådär på kvällarna men idag var det 16- gillas inte
ja sen har ja legat i sängen och tagit det lungt, läst lite bloggar kollat på kläder osv.
ska sova snart, måste in på skolan imorgon och få reda på lite resultat och lämna lite papper om APU
ja sen ska jag och maria bli fräscha för helgen, sola och simma! inte dåligt, får se om ja hinner förbi stan en sväng innan kanske
kanske dricka imorgon?hm. fest någon?

näe men nu ska ja inte blogga meeer
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback