lördag

ja igår blev de ju asnajs!
gjorde nationella i engelska B.
gick vell sådär kändes det som.
får hoppas på det bästa
sen drog ja hem, somnade på soffan i nån timma, typ asskönt.
sen käkade jag och så.
fick skjuts till maria, men vi visste inte va vi skulle gö
så vi drog hem till mig igen.
drog ut och grilla med nå folk, asmys!
sen skulle ja skjutsa mamma pappa och jimmy till krogen
så jag och maria fick vell gö derå.'
sen drog vi till albin på norra, han hade ju fest han,
kul att se vissa människor!
men alla där var ju svinpakad typ haha.
så vi var där ett tag och umgicks
sen drog vi in och hämta mamma och pappa
sen åkte vi på donken och käka
cheeseburgare och milkshake
åkte hem bäddade och grejjer.
jag och maria surra en stund sen somna vi,
 vaknade idag av att maria prata i telefon haha
ja vi har chilla idag, sen vid 4 tiden åkte vi och handla
sen skjutsa ja hem maria
sen grilla vi hemma såååå gottt!!!
nu har ja skjutsa bror till stan
lockat håret och sminkat mig.
väntar på att petter och oscar ska skriva att ja ska åka mot dom!
blir vell crousing och lite annat, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback