söndag uppdate

hello, nu är kl 01:25
jag ska snart hoppa in i duschen.
mina sår på öronen har btw blivit bättre. slutfärgat med mitt hår nu, vafan.
jaa
sitter iaf med en stor skön morgonrock i sängen nu och har en ansiktmask som jag snart ska ta bort
det är en sån som stelnar som man drar bort, dom här nivea är skiiitbra.
ikväll är det ju min spa dag för denna vecka, har  börjat fixa mycket med mig själv på sista tiden
med hårinpackingar ansikts masker och skrubbar kroppen osv.
ska faktiskt göra det nu när jag duschar, ta min jordgubbs skrubb från body shop
och min lilla boll att gnugga som satan med najs najs!
 efter duschen ska jag kolla på wipeout på datorn sen försöka sova.
imorgon vid 11 ringer tomas och väcker mig han ska komma hit och hjälpa mig att tvätta bilen
snäääällt tomas, i gengäld så har jag och mormor gjort i ordning 4 matlådor med lasagne
fläskfilë och kycklingfilé inte helt fel.
efter vi har tvätta bilen ska jag vidare mot birsta med mormor
vi ska shoppa lite, skitkul
senare efter middagen är det planerat att jag eventuellt ska simma med madde.
ser ut som en stressig dag imorgon, kanske skulle ta en prommis med hellman på kvällen? hm får se.
nu ska jag iaf duscha och så så att ja orkar kliva upp när tomas ringer, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback