valborg, helg och måndag tisdag

tisdag: todiloo, haft fullt upp med livet, så har inte hunnit blogga.
så jag drar en snabbis nu med alltihopa.
idag, har ja inte gjort så mycket, drog hem från petter runt 3 tiden.
sen kollade jag och pappsen på tv i soffan och slocka båda två.
käkade, skulle dra och simma men det var ju så mycket folk där så jag ångrade mig.
får bli imorgon eller nått istället.
sen åkte jag till maria. vi tog det bara lungt och surrade en massa, sen var jag på ica maxi och handla ansiktsmask och snus. så har haft ansiktsmask duschat och bäddat rent i sängen,askönt
tog även en fika innan ja skulle sova. te med honung i, och 2 hårdbrödsmackor med gurka.


måndag: brev krångel med filmningen på skolan
så jag drog på stan endå och mötte upp madde och johanna, vi drog på barista och fikade och surra
skitmysigt.
ja sen skulle madde gå och jag och johanna skulle kika runt lite på stan.
och med min tur i livet så fick jag hostatack och när jag får det ibland spyr jag som en gris,
så fick springa in på toan vid veromoda, en tjej kom ut och ja kubbade in han precis hålla mig
sen sprutade det ut ur käften på mig, skitmysigt.
plus att hon som var där innan mig hade bajsat så att det stank som fan sen var det bajs kvar i toan
så då spydde jag ytterligare kilon haha. sen ringde johanna hon hann inte se att jag försvann
så hon fick komma med vatten till mig, sen fick jag skjuts hem av pappsen.
senare den dan efter lite vila, åkte jag och familjen och anna in på allstar och käka.
asgod mat, speciellt startern med lite mozarella sticks och nachos.
men det fick bli en ceasar sallad till huvudrätt, satt inte helt fel.
efter det åkte vi hem, då jag kom på att jag skulle färga håret
så jag åkte på ica maxi och handlade hårfärg färgade det, nu är det typ precis som jag vill ha det
mörkbrunt med ett litet stänk av rött, dock är jag allergisk men har köpt allergitbletter.
men efter jag hade duschat och gjort mig i ordning kom petter och hans pappa och hämta mig.
sen sov ja där :)







valborg och helgen :
åkte till uppsala på torsdagskvällen med maria petter och oscar,
eller ja vi var iväg runt 6 tiden iaf.
kom fram vid halv 10.
skitfin lägenhet verkligen. mitt i stan dessutom.
den kvällen tog vi det bara lungt och la oss i tid,
sedan dan efter på fredagen var det bara upp och hoppa vid kl 10.
händer mycket i uppsala på valborg på dagen,
så runt 12 var jag och maria klar, då hde grabbarna redan varit ute på vift,
så vi drog på max och käkade. har aldrig sätt så mycket folk tror ja shit.
asså de va vakter på max? fattar ni ? de var så proppat med folk asså.
sen hade dom tagit in personal från birsta haha.
ja men sen gick vi runt en stund och kolla lite, på skor och sånt.
drog in igen. men vi blev uttråkad så vi givk runt på stanoch kolla läget.
köpte även jordgubbar som vi sockrade och satte oss och åt, dom var så sjukt god,.
började på att gå in på nån öl där vid 13 tiden också.
men sen så ja satt vi mest hemma i lägenheten, jag var ju så sjuk och inte kry alls.
sen blev det vell inte riktigt som vi hade tänkt oss tror jag men ja va full iallafall och bra var vell det!
var ute nån sväng och så där på kvällen.

Lördagen: vaknade vid 11 tiden tror ja det var, av att solen sken in på mig när jag sov, så jag klev upp.
oscar var vaken heh! kollade på tv och så en stund tills petter vakna, då började vi städa och packa ihop.
oscar drog även och köpte mat åt mig gottt! men vi packade ihop och städade så vi åkte strax efter 4.
snabb bilresa hem, jag och oscar turades om att köra så det gick bra.väll hemma i sundsvall slängde grabbarna av några grejjer och så sen fick ja skjuts ut till mig. satt hemma nån timme, duschade osv.
sedan på kvällen drog ja upp till petter med ölen som var kvar från helgen,
han jag och oscar badade i jacuzzin  flera timmar haha och drack bira!när det började bli lite kallt att sitta ute
drog vi in mot badtun och gud så skönt haha, tokiga oscar och petter kan vara ibland speciellt oscar.
men iallafall efter vi duschat av oss och sådär så la vi oss och sov. eller vi kittlades lite först. haha
nu är min uppdate slut om allt tack och lov!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback