lördag

ja igår blev det en dusch efter heart break hotell
och precis när ja klivit ur duschen och går
runt i handduk, då kommer klicken och tomas!
haha och mamma och pappa hade inte kommit hem då.
dom var och handla. så fick slänga på mig nå kläder och surra
med dom osv, dom hade redan börjat dricka öl och klockan var typ 5.
så det blev då att dom 2 käkade tacos med oss. och efter maten
åkte jag och hämtade micke också.
sen blev de ju supning här för fulla muggar.
musik dans massa babbel groggar shots ja allt haha
så vid halv 12 fick jag skjutsa hem grabbarna för då var
dom störfull.
men men det gick ju bra ändå de! haha
drog förbi robin en sväng påvägen hem
och snacka med han och wille :)

idag vet ja inte än vad det blir.
vill nog ta några öl.
dom sa igår att ja kunde åka med dom
om ja ville dricka för att ja skjutsa dom igår
så vi får se hur det blir med det.
ska även ringa tillbaka till en praktik plats.
ja men vi får nog höras imorgon och se vad som hände
egentligen för nu skriver jag ju bara massa strunt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback