måndag

tjena tjena
ja i lördags blev de mest chill hemma
svinskönt.
sen blev ja rastlös och drog ut vid 1- 2 tiden.
kom vell hem runt 4 halv 5 nått sånt.
ja sen igår då vare ju bara grymt jävla hemma mys!
julpyntade lite på verkstaden med  mamma.
sen gjorde vi ris choklad med smak av
apelsinchoklad och polkachoklad!
sen blev det beck och soffa mys bara!
drack lite julmust.
mamma och pappa drack glögg,
sen blev de dusch, sen kolla ja på tv en stund
sen somna ja!

idag klev ja upp 10 i 7.
sen fixa mig sen mot skolan,.
haft lite genomgång och så.
nu funderar jag över hur jag ska göra
med sop grejen.
projekt på skolan med sopor..

sen efter skolan blir det simma med madde
hon kommer hit och möter mig :) kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback