måndag... nu igen

fyfasen.
 hade en chillar dag hela dagen igår.
låg i soffan och myste med ett täcke
drack lite julmust och åt pepparkakor!
kolla på tv satt vid datorn typ.
sen duscha jag och glodde på beck.

ja denna dag började vell helt okej..
men sen blev ja sjuuukt less.
men ja bryr mig inte längre ja.
ja menar folk gör precis som dom vill.
ja och så somnade jag under filmen haha.
pinsamt att anders fick väcka mig,
sen har ja varit med lisa resten av skoldagen.
sen bar det upp mot verkstaden och härja på lite
med grabbarna.
sen drog jag och simma 50 längder. grymt jävla skönt..
nu vet ja inte om ja ska träna eller duscha, bra fråga.
ikväll får vi se också.
börjar iallafall kl 1 imorgon grymt skönt! kan ta bilen
direkt då till korsta verket!

och som jag sagt idag till denna person.
maria du är guld värd så fruktansvärt
glad att jag har dig!
speciellt när man behöver någon att prata av sig med
eller någon att få råd av!
älskar dig stumpan!


Kommentarer
MARIAAA!! säger:

Älskar dig med min vän, kommer alltid finns där för dig oavsett vad! <3

2010-11-26 | 22:22:47
Bloggadress: http://mwalde.blogg.se/
sarha säger:

och det är jag så otroligt glad för<3

2010-11-27 | 14:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback